29 Ekim 2009 Perşembe

Günün Fıkrası, Süper çözüm...

Yıl 2050. AB Komisyon Başkanı odasında otururken, yardımcısı içeriye  heyecanla girer:
-Efendim, Türkiye tüm isteklerimizi yerine 
getirdi.OnlarıAB'ye alacakmıyız?
AB Başkanı:
-Yok canım, henüz olmaz. Git, duyur, Tüm Türkiye 
ingilizcekonuşacak,Türkçeyi yasaklıyorum.
-Efendim onu 5 sene önce yaptılar. Hatırlamıyormusunuz?
-O zaman söyle Kıbrıs'ı versinler..
-Efendim onu da 40 sene önce verdiler zaten...
-O zaman söyle Güneydoğu'ya özerklik versinler.
-Aman efendim,Türkiye'de Güneydoğu mu kaldı, 2020'de bağımsız devlet oldu ya orası zaten.
-O zaman söyle Ermeni soykırımını tanısınlar.
-Efendim, sadece Ermeni soykırımı değil, Pontus, Yunan, Bulgar, Rus, Ukrayna, Moldova, soykırımını bile tanıdılar, hatta Çanakkale savaşından dolayı İngiliz, Avusturalya, Yeni 
Zelandadan özür bile dilediler.. Hatta ve hatta Filistinlileri bile biz katlettik dediler ya nasılunuttursunuz.
-Hmm o zaman söyle kokoreç yasaklansın.
-Aman efendim, onu yemeği 2010'da bıraktılar, hatta 
meshurdonerlerini bile 2011 de yasakladılar.
-İsa aşkına, ya ne bileyim? kınayı yasaklayın, yakamasınlar.
-Ooooo 
Beyefendi.Onu da çoktan bıraktılar
AB Başkanı düşünüp taşınır ve;
-EEEE...DAĞITIN O ZAMAN AVRUPA BİRLİĞİNİ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder